Handboll!

Så, en helt ljuvlig kväll i sjukstugan i övre Skälby :) Nyss var det en handbollsmatch på tv. Kroatien - Sverige var det som spelade. 30 26 blev det tyvärr till Kroatien, men fint lir från dem svenska pöjkarna ändå. Djurgården vann tidigare idag mot Frölunda nere i Göteborg, vilket de inte gjort sen 2002. Gräjt, det känns som det är något på gång nu =)

Eftersom jag var hemma idag hängde jag på far min när han hämtade syster min från sjukhuset. Hon hade varit där och opererat bort en tumör. Allt gick som det skulle och hon fick ju som sagt åka hem idag, vilket jag tyckte var bra :)

Nu över till några bilder av såndant som hände kring nyår, närmare bestämt Sälen.
Korthuskillen
Kasslern byggde korthus

RAS!
Sen rev Ragge det, då blev kasslern LIIIITE sur =)

Det får bli lite mer senare. Nu är det engelskapluggande som gäller resten av kvällen. Jag pratar med Ludvig S :) 

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare xxxxxxxx hemlis

haha fina bilder. ps. jag är bättre på korthus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0