Smålands inre skogar :)

Men fan nu är ju skrivandet på gång uppåt igen. Gräjt. Eller inte, det beror på om man gillar skrivande folk. Kl är 20:34 och det är söndag. SÖNDAG. Det betyder att imorgon är det måndag. Bra, då kom jag fram till det :)

Idag, SÖNDAG, åt jag lunch med mina kusiner, min morbror och min moster. Ve och fasa tänker ni. Men det var riktigt trevligt måste jag påstå. En Italiensk sallad rikare och vi begav oss förbi mors och fars jobb för att spana in dessa lokaler. Jag vet inte varför, men det gjorde vi. Efter det åkte de hem till Småland. De bor där. I skogen. Några hundra meter från en sjö. Jag badade där en gång. Fint?? Ja och dessvärre kallt också :)

Min mus är läskig. Den rör sig lite av sig självt på skärmen just nu, typ hoppar runt i an uneven patHern. Läskigt!

Tänkte langa några extremt coola bilder från matchen i lördags :)

Håki :)HåkiLudde :)Håki :)Håki :)

Djurgår'n vann för övrigt med 2-1 om jag nu inte skrivit det :) WOHO!

Kl är 20:47 (bildrna var sega på att ladda up :))

Kommentarer
Postat av: Ludde

Grymmmmmmmmmt!!

2009-01-26 @ 10:00:43
URL: http://gravity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0