Håki :)

Löööööördag. Smördag! Men inte har det ätits något smör idag inte. Nehe då.

Vad står på schemat idag?? Först 2 timmar syslöjd sen 3,5 timme jättesvår matte, åh nej. Nej jusste,det är ju lördafg =) Höhö HOOOCKEY ska Ludden och jag gå på idag :) Djurgården - Brynäs, det ryktas att det ska bli fullsatt. Trevligttrevligt säger jag :)

Igå var det besök hemma hos en viss Raggmunk och hans lille flickebarn Angelica :) Där bjöds det på glädjefylld mat med glass som dessert. Inte illa, pluspoängtill Mr. Rasmus. Minuspoäng till Mr. Busschaufför som lurad ut oss från sin buss så vi fick gå sista biten! ARGH! AAAAANYWAY! Vi kottar gick till Erik sen där lite fabelt (finns det något sådant ord??) var och spelade lite rock band och satt sönder Eriks säng :) Höhö, kul kväll som slutade med en nattbuss hem. Asså jag måste bara näma den för jag har fått reda på hur bra den är! Precis utanför Ragge liksom nästan ända hem till oss Skälbybarn. Hur gräjt som helst!

HOCKEY :) Vi kanske syns ikväll! ;)    

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är så jävla skön alltså :'D

2009-01-25 @ 15:18:28
Postat av: olivia!!!!!

hahha ääääääääälskar din blogg och varför har du inte sagt att den existerar tidigare? :'D haha. sen, angående ett tidigare inlägg: ostron är det vidrigaste som finns, smakar snigelslemm (nej jag har inte smakat men kan tänka mig!!!!!!)

2009-01-25 @ 19:49:53
URL: http://oselander.blogg.se/
Postat av: Bacon :D

Ann Onym: DU är skön, kanske, jag vet inte eftersom du är anonym din buse!



Olivia: Jag låter folk hitta till den istället, och det verkar ju ha funkat i detta fall :)

Mhhhm! smaka inte säger jag!

2009-01-25 @ 20:26:47
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0