Mina middagstider...

Ja, som förstått av ovan så är jag djupt bekymmrad över mina middagstider. Dem verkar sammanfalla allt senare på kvällarna och det är icke bra. Just nu sitter jag här utan att ha ätit middag. Ack och ve! Jag skyller allt detta på mina föräldrar som jobbar till allt för sena tider på kvällarna under dessa dagar. I och för sig så skulle jag ju enkelt kunna fixa mat lite tidigare på kvällen genom att laga mat, men i dag hade jag sagt att jag skulle vänta på far, som förhoppningsvis dyker upp snart så jag kan bli ett mål mat rikare :)

I morgon är det hockey som gäller. Djurgården - Färjestad. Jag, Ludde och Kohler ska gå. Kohler kommer ha en tråkig kväll då hans kära Färjestad åker på Stryk med stort S :)

Kommentarer
Postat av: oli

har aldrig ätit senare än halv åtta någonsin. fy skam på dig jakopp

2009-02-19 @ 21:49:24
URL: http://oselander.blogg.se/
Postat av: Bacon :D

Jag har aldrig ätit TIDIGARE än halv åtta knappt 8)

2009-02-19 @ 23:23:47
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0