Kassler is heading över :)

Marre
                                                                       Marre-Mauritius

Hum, dit skulle vara fint att åka tillbaka till, men det kommer nog inte ske inom en närmare framtid.  Kassler är som sagt på väg hit. Hanna är troligen ute och motionerar. Johanna sägs sitta på datorkunskap. Ludvig verkar spårlöst försvunnen för mig sedan en tid tillbaka. Ragge ringer lite då och då. Ja det där är typ lite som jag vet att folk gör just nu. Jag har koll på ALLT :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hört att den där Ludvig har åkt till Tyskland för att konvertera till hinduismen.

2009-02-03 @ 18:15:00
Postat av: Bacon :D

Inte en chans! Den kisen är helt såld på sin egen lilla religionsionism som bland annat inkluderar RR-intag dagligen och Brand New-lyssnande. Dock så kan man ju undra om kisen har förtryckt sin religion på sista tiden, men konvertera är det långt ifrån skulle jag gissa, Herr eller Fru Anonym 8)

2009-02-03 @ 22:49:42
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0