22:54

Nu fick det bli ett till inlägg :) Det har ju varit helg!

I lördags kan jag berätta att jag var i viksjöhallen i 7 timmar, varav 5 stod jag och sålde kaffe, bullar och annat snaskigt goda godsaker. Sen *POOF* så var jag hemma hos Ragge, som också stått i fiket i 5 timmar.  Där höll det på att göras fransk chokladtårta. Gott. Gud ja. Mmm. 
Det kan nämnas att hemma hos Ragge var: Rasmus, Angelica, Johanna, Erik, Johanna, Eric och sen anlände jag då såklart :) Johanna och Erik försvann sen iväg på en 18-årsfest hemma hos en låco som hade 25 (!!!!!!) sovrum. Sjukt.

Resten stannade kvar och lekte hemma hos Ragge 8) Det var intressant :) Sedan när det skulle sovas, då låg jag och Eric och pratade om något, eller det måste mest ha varit han som pratade för jag var på väg in i sovtillstånd. Men då plötsligt säger jag: "Har du tänkt på att man borde kunna winna på en selecta-maskin?? Typ köp en kexchoklad och få en bil."  Helt plötsligt världens skummaste mening och hur konstigt uttal som helst på "vinna". Några sekunder senare sa jag något om ett sekreteriat-papper och därefter har jag inget minne =)
 
Så kan det gå när man är på väg att så(va??!!)

Nu ska jag gå och borsta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0