Pet på kvällskvisten

There must be somewhere out of here! inledande mening i en låt som jag fått fnatt på och lyssnat en del på idag. Mest tack vare Anders. Anders den grabben och jag åkte till Vemdalen som sagts förut. Coolio är ordet. Jag åkte bräda med stil och anders åt fil med en sil, vilket gick sådär. Nej det var king som king! Vi träffade på Hanna och Tania där uppe också. men dessa kisar åkte runt i backen ytterst tidigt på dagen. Har lite bilder också och en kool film, den måste DU se sen :D Hur grym som helst.
 
Min mor är galen, springer in hit var 10:e sekund och boxar mig (eller ger mig en "boxis" som Tania skulle sagt) på armen och säger godnatt. Skum! Efter 7 minuter slutade hon dock.  

Imorgon gäller: huaaaaahuuuuuuuuuuuuuuuuuuu aaaaaaaah iiiiiiaaaaaahhhhh! YÄS! Alltså träning. Kassler och jag ska löpa galet. Nu tänker Ludde att han måste börja träna, men det är överskattat säger jag :)

Två av Anders förträffliga motton följer här nedan:
1. Hellre en back i hallen än ett hack i ballen
2. Hellre pissa i en stupränna än att stupa i en pissränna

Två motton som jag tycker är viktiga att fundera över när helst tid ges och man känner sig filosofisk

Filosofisk slutar för övrigt på ordet fisk. Katter gillar fisk. Så vad kan man alltså räkna ut händer om en katt äter en fisk?? Jo "filoso" kvarstår. Det betyder ju inte speciellt mycket det. MEN det innehåller tre ord; 1 helt och två förkortade - Fil och så - Filoso. Jo visst. Alltså filosofisk kommer från uttrycket "Fil och så fisk". Nu vet du var Filosofisk kommer ifrån och du har även fått tips på en ny, aldrig förut provad maträtt.  

   


Kommentarer
Postat av: Ludde

Hellre en tårta i vasken än en vårta på tasken :)

2009-04-15 @ 20:38:36
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Juhanna Banana : )

HAHAHAHA xD

2009-04-16 @ 10:01:03
URL: http://bjsb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0