Vart gick allt bra folk??

Where did all the good people go?? Dom kanske har gömt sig vem vet.  AAAAH NU KOM PRECIS SAMMA LÅT PÅ I MEDIAPLAYERN SOM ÄR NERE PÅ RADION OCKSÅ!! Scäry! :)

Dåligt på bloggande på sistone men, ja, inte mycket att göra åt så här i efterhand! Jag har, tro det eller ej, lyckats fylla år under tiden som det var lite dåligt med bloggande. Nej jag fyllde inte 9 trots att många kanske tror det. 16 blev det i går :) Det var trevligt, i lördags hade vi lite family-/friendskalajs det var trevligt :) Fick en del kläder och en chokladresa till Bryssel med syrran i december :D tjockt najs! På lördag kanske det blir lite mer kalajs också, vem vet :)

Träningliseringsdags snart, först plugga :D Alla är så negativt inställda till att plugga hela tiden :D man ska vara glad :D glad ja :D MEN FÖR I HELVETE JÄÄÄVLA MATTEEEEEEEEEEEE!!! Oj då heheheheheheheheheheheh :D Oj hoppsan nu blev det flummigt lite kanske. See ya sooooon :)

Kommentarer
Postat av: joffjoff

GRAAATTIIIS i efterskott!!!!! :D::D:D men jag tror att jag sa det igår tror jag... aja det är bäst att vara på säkra sidan 8)))hahahh

2008-09-30 @ 21:56:36
URL: http://johannaengstrm.bilddagboken.se
Postat av: Bacon

tack tackelitacktack tack :) Japp jag tror du gjorde såå, men i'm nåt (a)shore :)

2008-09-30 @ 23:38:17
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0