Överraskningarnas afton :)

Yesterday hade vi en liten överraskningsfest för Kasslerkarl. När jag säger vi menar jag: Jag (höhö), Jåhäna, Jowjow, Ä3n, Ragge, Urvut, Stygganders, Kurre, Mr. Maffioso, Roberto (uttalas: chooooooberrrto), Ola, J-cup, Juden och självlart Kasslernt : D Senare joinade även Ärikt and Zacke. Naaajs I say. Hoppas jag inte glömde omnämna någon nu, jag ber om din eller era heliga förlåtelser i sådant fall :)
Lille Karl trodde han skulle komma hem till mig och chilla framför någon bra film, men ack så fel han hade och ack så förvånad han blev när det stod någonstans mellan 10-15 fullt friska människor i mitt vardagsrum och skrek något om "grattis" till honom när han äntrade rummet 8)
Ragge gjorde två galet heliga tårtor till hela alltet också, jag hjälpte till lite : D Sen gjorde jag och Jåhäna ( även känd som Hannah Montana enligt den religöse typ : )) den heligt fina tårtan som finns här nedanför på bild : D Den tog typ 3 min att göra x)

Kasslerkarl anländer :)A lot of gangsters in my biiiig room :)En glad J-cup :)En GangsterAnders :)De text is very intern :DKolla på gangstern Kassler nere till vänster :)

It waas das very niiiice : D

Dät var about i, nu ska jag ringa syrran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0