No photo taken!

Summering av dagen:

Antal inköpta pennvässare - 0

Antal elektrifierade kroppsdelar - 0

Anta dubbeldusch jag tagit slut på idag - 0

Antal införskaffade mobiltelefoner - 0

Ja go vänner, om man tittar på listan här ovanför så skulle man ju direkt kunna tänka sig att det absolut inte har hnt någon väsentligt i mitt liv idag. Och det stämmer ju ganska bra i och för sig :D höhö nej liiite har hänt idag må jag påstå!

Först kom Raggen förbi och lekte lite, sen kom Kasslernt och Äänders också :D Sen åt jag middag x) Och efter det åkte Kasslernt Äänders och jag till Ludvig I i hans Viksjöby, där också Kourosh var :D Var tog Raggen vägen då undrar ni! Jo han åkte hem lite tidigare istället det busfröet! :D Alltså han åkte hem innan vi begav oss till Ludvig I :)
En Ragge :DAnders :DLudvig I :DEn Kassler :DEn Kourosh :D (och Sam fast han var inte med dag)En Jägo :D

Hos Ludvig I hände det lite allt möjligt, bland annat spelades det gitarr och dylika instrument :D Tittades på film gjordes det också :D

Asså en väldigt mysko vanskaplig sak som vi såg hemma hos Ludvig I var att när vi bläddrade förbi Nikeldeon på hans tv så var det en porrfilm på den kanalen vid runt elva-tiden.....liksom wtf?? På Nikelodeon??
 Tänk om det kommer något litet, vänskapligt, fint, änglalikt barn med blond pottfrisyr som har fått lov från sina föräldrar (eftersom han varit en så duktig och skötsam gosse) att vara upp lite längre och titta på tv och så går han och tänker titta på Svampbob så ser han på en porrfilm istället. Liksom kisen blir säkert någon sorts gangster då istället som typ springer runt och tar folks pennor på lektioner och sådant dylikt (japp, jag gillar ordet :D). Aja, mysko var det i alla fall.

 Imorrn underar jag på att åka till syster min, det skulle vara fair enough asså :D
Tjommalina Ballerina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0