Dubbelknas!

Idag så hade vi då matte och då hände .............NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT I will tell more you!

Asså att läsa om vad andra gör i skolan måste ju vara en av de gaaalet tråkigaste sakerna som finns att läsa typ...eller i alla fall om man hade tråkigt i skolan :) Mysko det blev jag säger! Men jag var i skolan idag, nu vet ni det.

Idag på eftermiddagen lekte jag med KasslerKarl. Jag kan då berätta att vi åt otroligt goda flingor och vi båda kan sjunga väldigt fint :) speciellt när det kommer till alla höga toner :)

Ibland ska man ta chillpiller, ja det tror jag! Ikväll ska det ses på scrubs skulle jag gissa på och sen börjar man ju 11.15 imorrn så det är ju helt fair enough:)


Nu ska jag rita en gubbe som någon lärde mig någon gång och sen får alla, som vill, gissa vad det är för nåt: |/>--|-OP

Ah den var ni inte med på! På fredag åker jag till Madrid förresten. Jo jag har känt att skolan har blivit lite mycket på sista tiden....NOT! Nejmen...ja mer om det senare, nu ska jag ta och försöka mejsla ihop lite hemlighetssaker. 
Ha det fiiint! : D
)
(Hittade en tjusig bild på Anders (och Johanna i bakgrunden) här också för er som inte sett den x)

Kommentarer
Postat av: Ludde

Vad knullet, det är ju en skejterduuude! :O

2008-09-04 @ 21:16:55
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Knar

Juden: yaaaay you are absoluuuuutely korrekt :) ten poäng till dig : D

2008-09-04 @ 22:14:00
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0