Baman och Piderman :D

Heeeej! Nyanländ hem från skolan skulle man kunna säga att jag är, för det är jag nämligen! Jag skulle vilja påpeka så här att datorkunskap är det, tro det eller ej, mest dryga av alla ämnen! Man fattar att Kjell (som vår lärare i det ämnet heter) nästan kjuter sig själv varje gång :)Asså massor med galet folk som ställer samma jävliga jobbiga fråga typ 1000 gånger. Men det är väl fair enugh, typ :D

And de most amaaaaazing thing hände mig idag när jag skulle åka buss till skolan! :)
Okey, jag gick ut till busshållplatsen där det för tillfället var tomt, "fair enough" tänker jag och sätter mig och chillar.
Helt PLÖTSLIGT kommer det en snubbe med en veolia-reflexjacka och tar ner busstidtabellerna och den där saken på toppen som visar vilka bussar som går från hållplatsen och var dom går. Det gjorde han på typ 30 sekunder liksom!
Sen säger han till mig: Du! Busshållplatsen flyttas nu!
Busshållplatsen...flyttas?? Hela mitt liv passerar i revy framför mina ögon!
Men jag sitter kvar där och sen kommer bussen och stannar ute i gatan och så går jag på :D

Om ni är lite flummiga så föreslår jag att ni ser den här filmen som Pocken (Änders) länkde till mig för några dagar sen. Om ni inte är flummiga så föreslår jag att ni ser den i alla fall så kanske ni blir lite glada :D


Baman och Piderman



Så nu pratar jag med kasslern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0