Idrott :D

Häromdagen var höstdagjämningen så nu är alltså natten längre än dagen och natten blir bara och längre och längre för var dag som går. Från något positivt till något helt annat...höhö nej skoja bara :)
 
idag började jag klockan 14 :) då hade jag idrott, vi körde bland annat catch the flag fast egentligen var det catch the frisbeeeeee moahahah :) Sen slutade vi x) Skön dag I must say! Jag drog hem till Kasslern och chillade lite, sen åkte jag och spelade match. Det gick fair enough, 33-13 till oss, fast Vallentuna hade i och för sig bara 1 avbytare så det var ju lite ofair enoughit mot dom, menmen så är sport :D

Jag börjar få slut på roliga bilder att lägga upp så ah.... men förresten, Kasslern och jag kollade på lite filmer från Mauritius idag på tuben så jag känner nog för att slänga upp lite bilder därfrån :)

Soft strand :D Min syster och jag :DBörje :DHav :D
(Rip Börje. The fish who died on land) Jag begravde honom!)

Ah nu börjar massa minnen poppa upp igen! Jag tror minsann jag måste skriva ett Mauritiusinlägg snart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0