Besök från Spanien?? :D

Galen låco! Dagens uttryck.

Det var ett litet besök hos Kasslern idag innan det var träning, det var fair enough asså. Han har blivit high-techflygare :D
På väg till träningen ringde jag till Ludvig I, han hade precis somnat när han läste sin historia som han hade i läxa. Han har numera inget minne av samtalet, vilket antagligen beror på att han somnade direkt efter att vi pratat klart. Men då kan läggas till att vi typ pratade i nästan 10 min x) 

Jaja, träning var det i alla fall (handboll, om det nu var någon som inte kände till det, ve och fasa!!!!!) Det började en ny killa idag som hette antagligen Marcel, mindre troligt Michelle. Jag lyckades uppfatta båda dom namnen i alla fall. Han verkade helt fair enough. Kom från Barcelona gjorde han, där han spelat handboll i 10 år WOSH! Ja och så nu skulle han testa här. Han lyckades, på svenska :D, fråga mig och Ragge vad vi hette :D Trevlig kis!
Han hade för övrigt aldrig spelat med lim, vilket resulterade i att han fick 5 stora blåsor på höger hand, en på vardera finger. Trevligttrevligt :)

Nu kommer vi till dagens bildsekvens, som jag på begäran av Mr/Mrs/Ms Z censurerat eftersom han eller hon inte ville vara med på korten TROTS att han eller hon har lyckats bli med på så många fina bilder :)

Det här är Jägos och Mr/Mrs/Ms Z's guide till hur du kan öppna en kapsylförsedd flaska som behöver öppnas av okända anledningar: 

"Åh, en cola-flaska !"
Fin fotosekvens :D 1

"Vilken tur! Jag som precis var så sugen på cola :D"
Fin fotosekvens :D 2

"Huum..hur ska jag öppna den?? Ja! jag testar det där tricket med ögat...ARRGH  IISH"
Fin fotosekvens :D 3

"Oj mitt ansikte försvann på förra bilden! :D Jaja, så gick det inte att öppna den i alla fall...hur ska jag göra då??"
Fin fotosekvens :D 4

"Jag har verligen absolut ingen aning om hur jag ska öppna flaskan!"
Fin fotosekvens :D 5

"JOO!! Nu vet jag hur jag ska göra! :D"
Fin fotosekvens :D 6

"Jag tar ju såklart bara fram min kapsylöppnare som finns i höger byxficka på alla lite nyare badbrallor! Perfekt för sådana här tillfällen asså :D"
Fin fotosekvens :D 7

" Och så öppnar vi flaskan SWOOPSH!"
Fin fotosekvens :D 8

"Åh, äntligen öppnad! Bara sekunder kvar till jag får smaka den ljuva drycken!" 
Fin fotosekvens :D 9

"ÅH SÅ GOTT :D Mmmmm jag riktigt njuter! :D Smarrigt var ordet!"
Fin fotosekvens :D 10

"Vilken tur att jag hade min moderna badbyxor på mig så jag kunde öppna cola-flaskan. Nu är jag gladare än jag någonsin har varit! :D"
Fin fotosekvens :D 11


Ja, så lyder alltså guiden! :) Om någon har förslag på en bättre guide SÅ HÅLL IN MED DITT JÄVLA FÖRSLAG!!!!! nej då är det fritt fram att påstå sitt förslag för den storslagna juryn :D

Upptäckte för övrigt idag att dom lyckats stava Herrgårdsstek med 3 r (alltså Herrrgårdsstek) på skolmatsedeln, det gjorde inte direkt dagen roligare men jag tyckte det var värt att nämna! :D Nu är det pallra sig ner till lite te som gäller! :D

Kommentarer
Postat av: hanna

Hahaha fint :D

2008-09-22 @ 22:53:20
URL: http://hjanssonn.bilddagboken.se
Postat av: Bacon

Tacktack :D Jag är väldigt stolt över mina paint-skillz asså :D

2008-09-22 @ 23:43:21
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0