Middag?? :D

En ny dag gryr och natten den flyr! Mohahah :)

Jag kan berätta som så att natten flöt på, utan några större hinder för katten Janson och hans fynder. Okey där rimma det inte riktigt men fair enough! :) 

Idag ska jag utföra den sedan så länge utstuderade konsten söndagspluggelisring :D Not so much fun no, men nödvändigt! :) Asså jag använder verkligen smileysar överallt och i fel sammanhang! :D På tal om smileysar så har jag precis rensat alla mina sådana från msn så nu har jag bara dom gamla vanliga så som: :) ;) :O :P och dylika :D Fast dom är med färg såklart x)

Ikväll vankas det nog middag hemma hos syrran och Alex, det kulle vara soft I say :) Var ett tag sedan man gjorde det nu, så ja det får det nog bli :D 
Alexander :DMy siister: Emma :D

Men nu måste jag gå och plugga! Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0