Bilåkande :)

De mopst crazy day asså! Nästan :)

I skolan gjorde vi drakar som tidigare nämnt, det var ju helt fair enough asså. Vår drake flög inte så bra och var ganska ful :D
Sen efter skolan blev det galet låco! Först åkte jag in till stan och träffade syrran på åhlens, sen gick vi till Stureplan, vidare till Stadion, vidare till Hjorthagen där hon och Alexander bor. Väl där somnade jag i deras soffa :D Sen käkade vi middag och sen kom far runt 19:50, då sulle vi nämligen till en veterinär i jakan med deras två katter. Först åkte vi dit, det tog typ 35 min. När vi kom dit kom Emma på att hon glömt en kattbox som dom behövde av speciella anledningar, så far och jag åkte tillbaka till Hjorthagen, som ligger typ precis innan Lidingön börjar, och hämtade kattbox och lite annat. Sen åkte vi tillbaka till jakan och hämtade upp Emma och Alex med respektive två katter och skjutsade dom tillbaka till Hjorthagen, sen var far och jag på väg hem igen, men då kom vi på att vi skulle hämta mor min, så då fick vi åka in till de mitt of de stad och plocka upp henne från jobbet och sen fick vi åka hem. MEN precis innan vi kom hem kom mamma på att hon hade sin cykel i Barkarby vid tågstationen, så då vände vi typ på garaeuppfarten och åkte till Barkarby, där släppte vi av mor som fick cykla hem och så åkte min far och jag hem. Hela resan med alla stopp och allt tog cirka 3,5 timme och då åkte vi ändå nästan bara mellan stan och jakan....drygt I say! Fast kul på något mysko sätt också :D

Imorrn ska jag på Coldplay :D :D :D :D :D :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0