Yoda in Madrid :)

21.36 i går kväll landade flygplanet från Madrid som jag och min mor befann oss på. 2,5 dag fick man befinna sig där nere. Det var grymt! Varmt som fan jämfört med los bajsväder här hemma och gaalet skönt hotell bland andra godsaker :)
Brand New har gjort en låt som heter Guernica som jag har hört, men nu har jag även sett Guernica, alltså en tavla som Picasso målat. Den var lite läskig! Om jag inte är helt ute och cyklar så var Guernica en stad i Spanien som bombades sönder av spanjorer under inbördeskriget, trots att denna stad inte hade något att göra med kriget! Not fair I say!

Jag har också ätit på världens äldsta existerande resturang och suttit i en 300 år gammal källare. Mhm in your face 8)
Japp och i Madrid går tunnelbanan med 3-5 minuters mellanrum på alla linjer! Ah det är annat än här minsann!

Japp men nu har jag inget att skriva, eller jo, men jag orkar inte och måste sätta mig och göra en läxa! DOH!
Slänger in lite bilder lite snabbt! : D

Juan Carlos någonting har mycket större slott än vår kung Calle Gurra :)De old basement!

Ahjusste! Kasslerkarl fyller år idag : D : D : D Grattis till honom : D : D : D : D : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0