Utelåst after a syntest!

Tjoloho! :D

Idag efter skolan gick jag och Kasslern till Lötsjö Trafikskola och gjorde syntest. Det gick bra. Woho! Så nu behöver jag bara postelisera lite papper, gå på en tretimmarskurs och såklart fylla 16 innan jag får börja övningsköra. Woho :D Lätt firrat asså! :D

En trött kväll firades ihop med Kasslern hemma hos honom. Det var chilllisering to the maaaax! Fett soft :D Vi åt bullar. Woho! :D
På vägen hem ringde jag Ludvig I (den förste) som hade rng mig tidigare på kvällen. Vi pratad medan jag gick hem. Woho! :D Ludvig I sitter förresten för tillfället och skriver inlägg nummer 200 i hans blogghistoria som Gravity. Woho! :D

Jaja, efter att jag pratat med Ludokovic anlände jag hem, men in kom jag inte! Nej jag hade glömt mina nycklar hemma och mina frukter till päron låg och sov very deept. Men efter kanske 15 minuter lyckades jag väcka min mor genom att damdamdaaa: ringa på dörren TVÅ gånger x) Jaja, då fick man komma in i värmen i alla fall. Woho! :D

Nu blire nog sovalisera. Woho! :D

 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Wohoo!

2008-09-20 @ 02:21:53
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Bacon

Hahah :D

2008-09-20 @ 13:34:03
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0