Stämningen sitter i :D

Galen låcolisering! :)
Kom precis hem från Emma och Alex typ, och när jag kom in på mitt rum så såg jag att mina läxor låg all over the pläjs! Inte bra, inte bra alltså! Men jag tror jag lyckades göra alla förut :D Vaaat??
Tillbaka till idags middag :) Det bjöds på hemgjorda pannbiffar potatisskivor och blomkål i ugnen. Fy fan vad gott det var! Riktigt naajs var det :D

Morsan kom och hämtade mig sen och när vi var på väg hem så satte hon i Coldplay-skivan som började spela Life In Technicolor. Asså gåshuden kom direkt typ! Då kanske ni kan fatta lite hur jävla naaajs konserten härom dagen var! :D
Aja, jag ska inte sitta och dra runt om det hela tiden, för nu ska jag och min TEE-shirt gå och dricka TEA höhöhöh :D
Chris Mrtin från lite längre avstånd :D
Nej bilden blev inte alls suddig :D

Öeeej Ludvig I! Jag kom på att vi glömt slänga upp vår hur-man-öpnnar-en-kapsylförsedd-flaska-om-man-glömt-att-ta-med-sig-en-kapsylöppnare-men-däremot-tog-med-sig-badbyxorna-bildsekvens! Den får dyka upp här imorrn if you don't mind :D

Kommentarer
Postat av: Ludde

I DO mind. Inte lägga upp dom -.-

2008-09-22 @ 11:36:37
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Bacon

Jaså minsann! How come??

2008-09-22 @ 14:49:28
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0