Scrubs on da night!

Aaaah! Ännu en fräsh kväll att tugga mortter på!
Nu var det några dagar sen man bloggade och det kan man väl säga beros på någon oföklarlig form av trötthet som infaller från tre dagar innan till och med dagen då ramadan startar, vilket jag tror den gjorde idag! Jag är inte muslim :)

Ah, I don't know what to say soo.... det pågår massa skola som vanligt och det är väl helt fair enough I say. Scrubs är det just nu på tv också : D Nejmen todäj har varit händelserik....not! Men igår fyllde JowJow år Grattulations jag säger : D och snart fyller KasslerKarl år :)
Köttbullar med god sås i skolan idag naaajs var det :) And jag såg Anna genom en dörr, spännande spännande :)
Snart börjar Idolo också! Brad New is the shit!

Galet rörigt inlägg men nu börjar scrubs igen HEJ DÅ :D :D ;:D


Kommentarer
Postat av: anannanananaaa s

jaaaaag såg dig också, :o

2008-09-02 @ 22:38:47
Postat av: Knar

anannanananaaa s: naaaajs : D

2008-09-04 @ 00:24:15
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0