Next stop: Madrid :)

Jaha gott folk! Vad ska man säga nu då??
Jo för det första så hade jag bara en lektion idag. ÅH JOBBIGT! nejmen det var chill, speciellt som det var idrott!
För det andra så kommer jag, och min klass, också att ha bara 1 lektion dom två kommande torsdagarna så det är ju helt fair enough det med :)
Jag gillar torsdagar asså :)

Jahapp mhm nu packas det minsann! 7.35 ska jag flyga iväg med ett flygplanskonstruktörsritat flygplan till Madrid och träffa mor där. Hon har varit där och talat på någon sorts konferens och om man ville lyssna på det, och allt annat, så fick man vackert punga ut med 2295 €. Slå det ni!
Förresten om ni inte håller koll på vädret i Madrid så kan jag berätta att det är mellan 25-30 grader där :) Bara så ni vet :)
Nej nu är jag dryg!

Jaja ha det så kul här hemma i regnet så ser jag väl några av er på måndag igen. ÅH DÅ FYLLER JU KASSLERKARL ÅR :D :D :D

(Såhär glad kan man vara när man är utomlands) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0