Från en skog till en annan!

Tåg till Handen, Buss till Tyresta By, tiita på bildspel, gå långt genom en skog, titta på en utbränd skog, å tillbaka genom skogen, vänta 40 minuter på bussen, åka tåg till Barkarby. Så har min dag sett ut idag :D Alltså skoldelen av dagen, det var rätt drygt faktist. Gå genom en skog för att se på en skog, liksom vaaa?? Jaja, jag träffade Sam i alla fall, fast det gör jag i skolan ändå....men jag träffade Johanna SSSSSSSSSSSSSSSSSSS på bussen också, det var najs :D Träffat massor med folk idag asså x)

Ja så här ser den uppbrända skogen ut från luften! :)


Jaja, dryga inte ner er för mycket! Var glada! Det är jag :D :D :D :D Speciellt efter att jag tittat på Baman och Piderman x) Den är jättebra för er som inte sett den :D

Kommentarer
Postat av: Sam

FICK NI BARA GÅ SÅ LITE!=!=!!=!=!??!?!?!?!!? Äckel tur.....Bildspel 20 min, 30 min i skogen, 30 min sitta och käka, 30 min att vänta innan vi fick gå, 30 minuter att komma fram, 30 min att vänta på guide, 10 minuter skitsnack, 30 min tebax, missa bussen, 1h väntan sedan 1 timmes resa hEM!!!! Cp resa!!! XD

2008-09-24 @ 20:18:02
Postat av: Hannah Montana, bajs

Ja du träffade minsann MIG pysen! :D <3

2008-09-24 @ 21:14:00
URL: http://bjsb.webblogg.se/
Postat av: Bacon

Sam: Jajamensan, men om du inte hade behövt gå på toa och sprungit lite snabbare så hadedu missat at vänta på bussen i en timme! :D



hannah Montana, bajs: Jamen visst! :D<3

2008-09-24 @ 23:48:39
URL: http://knar.blogg.se/
Postat av: Sam

Hela klassen kom försent......Även om man hade sprungit som en fucking dåre var det kokta fläsket stekt ellr vafan man säger

2008-09-25 @ 09:54:13
Postat av: Bacon

Haha ja så kan man verkligen säga! det kan du slå dig i backen på! :)

2008-09-25 @ 22:41:27
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0