Coldplay och drakar :D

Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay, Coldplay och Albert Hammond Jr
Det ska jag se på ondsdag :D :D :D :D
Mor, Kasslern Karl, Ludokovic, Ludokovics mor och Ludokovics mors dotter ska självklart också med :D Heligt galet blir det tror jag :) Men Viva La Vida-CD:n har jag inte lyckats införskaffa än så det ska jag göra imorrn och lyssna lite galet på den så jag känner igen några låtar på onsdag :D
AAAAAAH naaaaajs :) Mhhhhhhhhhm :)

Mr. StyggAnders och Ola ska också gå på konserten, men dom sitter någon annanstans :)

Imorrn ska min klass, nv1a, och klass nv2a bygga drakar tillsammans x) Förhoppningsvis så lyckas vi i min grupp få något skadaver att flyga och förhoppningsvis så får vi något pris för att våran drake var den absolut finaste draken av alla och den flög absolut galet bäst :D förhoppningsvis.... :)

Coldplay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0