Chilleliseringskväll...

...hos luddeponken! Kan det bli mer najs?? Jag tror knappt!
 Först en del tv-spelandes, bland annat typ ray man run eller något liknande, tjockt galet x)
sen var det införskaffeliseringsmedel av godis on ICA:n :) Sen var det fotbolls/idol-tittande med massa galet folk från alla olika håll och kanter, trevligt det var jag måste säga : D
Jag, juden, hans mor och syster åt ju såklart också hemlagad pizza som start på kvällen! Gaaah, smarrigt var bara förnamnet!  Jag börjar 12.40 imorrn Yay :D


Om du förespråkar att bilden har någonting med dagens text att göra så kan du ha fel :) fel :) fel :) fel :) eller så har du rätt, bestäm själv :)

Kommentarer
Postat av: Ludde

vart på korfu är bilden ifrån? :O

2008-09-11 @ 19:43:48
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Knar

Ludde: Asdså det ser ju onekligen ut o julgransbelysning i bakgrunden så jag kan tänka mig att det är på tavernan :)

2008-09-11 @ 22:43:05
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0