På tu man hand med Monique :)

Vass iss dass vass?? Ett litet blogginlägg?? Herregud! Spännande :)


Huumdididum jag kom på att vi fick tillbakavåra matteprov häromdagen, mvg oh yeah! :D Joffjoff den lilla bögen hade 60 av 60 på provet! Gaaaaah! Jaja, gratti får man väl säga typ :) Sen skrev vi biolgiprov också, herregud va mycket prov dte blev! Men det gick nog fint :D

I dag har varit betydligt mer spännande! Jag började 12:40 men ändå gick jag upp 7:40!!!! 5h innan! Jag skulle nämligen in till tandläkaren, så jag åkte bort mot slussen och knallade mot folkungagatan på knivsöder :) Jag gick förbi chokladfabriken också :D Det är ett ställe man måste gå och fika innan man dör säger jag bara!

Grönan från söderStockholm från söderStockholm från söderCHOKLADFABRIKEN :D

Sen knallar jag vidare till mitt slutliga mål, folkkungagatan. När jag är typ 10 m från porten till tandläkaren så kommer det en man gående insvept i en svart jacka med huva. Anders farsa liksom :D Han skulle bort till rytmus och käka med Andrees den gangstern och frågade om jag skulle på :D Tyvärr skulle jag ha utvecklingssamtal med Monica, annars skulle det blivt krubb för tre på en sjabblistkrog :)

Utvecklingssamtal ja, världens mest värdelösa av världens alla världsliga påfund någonsin! ÅÅÅÅÅH! Jag skulle dragit på lunch med Anders och hans farsa, nej istället satt jag en kvart med Monica som satt och log och frågade vad jag hade för förväntningar på skolan :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) Tjosan vad kul det var :D ...........NOT!

Doh doh doh! Hur kunde mitt misstag bli så fatalt?? höhö kul ord :D Nu har jag tränat med Raggart och det blir mattestudering inom några få minuter! Kan man tänka sig något roligare?? Knappast troligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0