Fika bör man :D

Hur går det med att blogga på höstlovet egenligen?? Så här bra: <--------------->

I dag var jag i stan för tredje dagen i rad, helt låco. Fikat har jag gjort alla dagarna, jag är gaaalet nöjd! :D Dessutom har det varit massträffdag i dag! Så här såg det ut: Åka bort till Nacka för att käka lunch med syrran (något hade hänt vid centralen så inga tunnelbanor gick DOH! fick springa runt och leta efter en proportionell buss som inte alltför många andra valde att ta), lyckades på vägen till bussen springa på Anders Tibbling, min förra träslöjdslärare liksom, vi snackade ett tag. Sen kom jag bort till Nacka, käkade lunch, förfärades över ett antal chokladpraliner som kostade 18 kr styck. 18 KR!!!!!....STYCK! Där efter träffade jag Helen (länge sen senast liksom) som ju bor i närheten, vi drog in till centralen och chillade på Espresso House vid plattan, där numera HELA (inte bara halva) Stockholms befolkning av emo-kidz eller wannabe problembarn hänger. Asså vid plattan, inte inne på huset där dom gör kaffe :) Sen kilade jag vidare och träffa mor min som jobbade, vi gick och fikade på Kaffehus av George :) Jag åt blåbärspaj :D Nej nu ska jag hoppa ner ett stycke i min text fast det egentligen inte alls passar in! :)

Vidare gick jag sedan mot pendeln och åkte hem, sen kom Ragge förbi här. Låco! Efter att han dragit hem så gick jag bort till Anders med gitarren :D Han var helt från vettet och skulle steka efterrätt mitt i natten x) Ganska gott var det iallafall :) Sukretet östes på för tidigt. För övrigt måste jag berömma Anders syrra Liv som verkar ha spridit den här bloggen vidare så nu nästan hela Anders och Livs familj läser den x) Tummen upp för det :D

Spännande dag må jag påstå :) Vi avslutar det hela med lite paintkonst :D

Paintkreation


Kommentarer
Postat av: Ludde

Du fikar för mycket för att vara bra för din ohälsa :) MHMMM VAD SÄGER DU NU VA?!

2008-10-31 @ 13:08:34
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Bacon :D

DU är bra för din ohälsa! moahahahahahahahhahaahahah! Sirap!

2008-10-31 @ 14:52:51
URL: http://knar.blogg.se/
Postat av: Höhö

Fika bör man, annars dör man.

2008-11-02 @ 10:44:07
Postat av: Liv

Haha tack ^^

Din blogg äger ju =D

2008-11-02 @ 17:47:58
Postat av: Höhöhö

Fika gör man, men ändå dör man.

2008-11-09 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0