Stiligtstiligt! :D

Ja nu sitter man här på kvällskvisten och dricker sitt te och äter klementiner. Gott som fan är det :D

I skolan idag var folk lite mysko på något sätt, vid ett tillfälle stod några av och garvade åt precis ingenting x) Jaja, vi verkade ju ha kul iaf 8) Meeeeen tidresa fram till efter skolan nu! Då gick jag och terforskade lite mer kring mitt träd. Det var oerhört tråkigt så jag gav upp efter 10 min och hoppades på det bästa :) 

Jag gick och klippte mig istället, hos en psykolog...?? japp så var det, tjejen var utbildad psykolog men sen så hade hon inte orkat med det och bytt till frisör istället. Det verkade ju softnajs :D Prata gillade hon att göra också x) Efter jag klippt mig var det också någon gammal gubbe som kommeterade att efter denna klippning såg jag ju ut som en helt ny perso igen Mycket stiligt! Aaaaahvisst sa jag och gick :D Sedan gick jag mot bussen för att åka hemåt, men i tunneln under tåget såg jag plötsligt Anna sitta på en bänk. Så jag satte mig också där ett tag och snackade typ :) Jag fick smaka lite marabouchoklad yay :D Det var gott :)

Sen var jag och tränade lite också, det var sköj. Vi hade tävling där. Men mitt lag vann inte (ska jag göra en ledsen smiley?? ......nej) :D Ja nu sitter man här. Nu blire nog sängen jag skulle tro :) Godnatt allihopa :D Var glad! :D  

Kommentarer
Postat av: Ludde

Mwaha, jag hade sammma frisör som dig x) Jag fick rabatt (a)

2008-10-08 @ 21:04:06
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Bacon :D

Oooo galen gangster :D var du så trevlig pöjk?? :) Tjusigt :D

2008-10-08 @ 22:34:07
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0