Skaldjurshelg...

låco har det varit kan jag med glädje berätta! Då är den första frågan man får upp såklart: Hur gick hockeyN?? Den gick fettonajs! :D 3-1 till allas vårat Djurgården :D Mycket fint. Linköpingsklacken gjorde bort sig typ också på lite alla möjiga sätt så det var great :D

Vad hände efter hockeyN då?? Jo det åktes hem där det vankades skaldjurskväll med Emma och Inger. Det åts hummer, krabba och räkor hela kvällen typ, det var tjockt med mat och tjockt najs :D Sen skulle man ju dragit bort till Kurreburre men så blev det då rakt inte! Jag och syrran gick och köpte en Paradisask och tryckte framför en film istället x)
Söndag var det ju också, men skit i det! (Herregud sådant språk spolingen använder!)

Jag var hemma hos Luddart i dag när jag sulle varit i skolan egetligen :D Nooooot! moahahahah, fast jg var hemma hos Luddart på kvällen och sen var jag hemma hos honom igen x)  Ääääääh som Anders skulle sagt, man måste j bre på båda sidorna! Så har han aldrig sagt men ändå :) Biologiprov på onsdag woho :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0