Paint <3

Man skulle ju kunna tro att världen dött, men så vill jag icke påstå att det är, det ser bara lite svart ut!

Handledarkurs för övningskörning var jag påigår i tre timmar. Det gick finfint fan! Det var nog liten blondin där som verkade vara lite bakom flötet, hoppas hon inte läser detta, men hon sa väldigt rliga saker som jag dck inte kan komma ihåg just nu! :) Men det var soft fan, inget svårt alls så snart är det bara ut och brumma runt me far eller mor :D Min syyster, Emma, ska också ta körkort nu :) trevligtrevligt!

I dag hade jag sovmorgon och i morgon har jag sovmorgon! Kan det bli bättre?? Japp om jag hade sovmogon på fredag också :D men det har jag inte x)

I alla fall, jag höll nästan på att försova mig trots att jag började 12:40. Anledningen var att jag var på vg att somna om när jag plötsligt såg att klockan var 11:30, så jag masade mig upp och tog mig till skolan! Yay :D
När jag suttit hem och underlatat mig ett tag kom plötsligt Anders- och Adamgängzta förbi och lekte låco! Dom hängde här ett tag och snackaliserade och ps3aliseriade, det var chillpill. Jag bjöd på salami x)

Paintkonst har producerats ikväll också, dock så lyckas jag inte få in bilderna hit. Vilket ataglign betyder att jag är utvecklingsstörd x 1000 men i så fallrt får det vara så :D Eller så får någon berättahur man gör! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0