Hååki imorrn :D

Kaffe + kanelbulle för 5 kronor, är det inte allas dröm??
DEN DRÖMMEN ÄR VERKLIG NUMERA! :D Vid mitt så fina NT-gymnasium ligger det en mack som heter OKQ8 och där håller dom just nu på och bygger om. Dom ursäktar röran med att bjuda på kaffe (eller choklad) med kanelbulle för 5 kronor! Vi var där 2 gånger idag :D Haha, det var najs!

Jag såg en film ikväll hos syrran som hette Utan Spår, den var bättre än bra faktist! Den jag kan rekomendera :D När jag sedan är på väg hem från barkarby så stiger plötsligt Anders på bussen. Anders liksom :D Vi flummade runt lite på bussen men sen steg han av! Skönt det asså :D

Nu sitter jag här och miklaminerar med datorn medan mor står bredvid och spelar guitar hero på alltför hög volym x) Meeeen, som ludde skulle sagt, jag gillart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0