Crushcrushcrush! :D

Nu har det verkligen varit dåligt bloggande den senaste tiden, men det är försent att ändra på nu! knappt att det här inlägget gör det bättre då men ändå :)
Idag har jag pluggat matte sen jag kom hem och jag ska nog fortsätta med det efter träningen också! Hurra :D Fett kul asså! Imorrn har vi matteprov i 3 härligt uppfriskande timmar, då vi ska sitta och klura på 20 finurliga tal. SKOJ SKOJ säger jag :D

Min mattelärare heter Lars Puke (höhöhöhöhöhö hans efternamn är kul) och han är inte så kul :)
Nu ska jag ta en bild på min mattebok och dess tillbhör och slänga upp här på bloggen. Min mattebok :D <33333333333
Min mattebok <3

Jag vet inte varför men plötsligt har jag fått en känsla av att någon måste dö 8)

Aaaaah, det har ju varit helg och allt, men det får komma ikväll eller imorrn för nu ska jag till Viksjöbyn och träna :D Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha wtf. någon måste dö? KNAAAAS

2008-10-13 @ 22:44:33
Postat av: Bacon :D

Matte sprider mordiska tankar :D

2008-10-13 @ 22:49:11
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0