Gamla minnen :)

Ytterliggare förklaring till VKI - Ett varmkorvsinlägg skriver man när man hela dagen gått runt och trott att man är en honungsmelon, inte en nät- eller vattenmelon utan just en honungsmelon :)

OH MY GOD vad många småbarn det var på bussen imorse, typ minst 20 stycken. MINST. Det du! Tack vare dom, jag gissar på att dessa små knattar tog 5 år för sig att gå på bussen, så kom Hanna och jag nästan försent till våra kära franska. Ack och ve! Barn är överskattad. DOCK så var jag piggart låco idag eftersom det var sovmorgon. Mhm, sovmorgon. Till 11.15. Var fan kommer alla punkter ifån?? Ah, jag byter rad!

En novell skrev jag för någon vecka sedan, den fick jag tillbaka i dag. "Utmärkt" stod det på den. Woho :) Låco, man kan ju undra vilken buss man tar hem från skolan och ah, i dag var inte som alla andra dagar. Jag tog nämlign 553:an! OOOoooooooo :) Men jag skulle ju till Judachris i viksjöbyn, då kan man ju inte åka hur som helst :) Och på tal om att jag åkte buss så träffade jag Jens på bussen.....JENS! Lika lång som i måndags, härlig kis men ingentid förspillen där, skulle ju till Judachris.

Judachris flummade gaaaalet och gissa vad??!! JAG MED ;D Eller ah vi spelade NHL och flummade lite, höhö det var kul :)  En kyrka gick jag förbi på vägen hem, "Viksjö kyrka" tror jag till och med den heter. Där såg det ut att sitta lite konfirmationsgangsters :) Skojskoj. Det påminner mig om min konfirmation. Höhö Kasslern fick en metallgunga i huvudet på konfalägret x)

Gunga :)
Detta var gungan :)

Höhö det här har varit ett flummig inlägg, men jag kom just på en tråkig sak! Coldplay ska enligt Chris Martin sluta nästa år. Fett synd, de är fucking bäst! Tur att man gick på deras konsert är de var här i globen i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0