Hööö vad an alla dessa mysko bilder?? :D

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
ooojojoj det där gick ju alldeles för långt åt höger! :) Menmen så får det vara för nu tänker jag inte ändra på det 8)

Dålig uppdatering är det en som yppat och det kan jag hålla med om :) Men så är det nu och det täner jag inte ändra på nu! Fan va mycket jag inte tänker ändra på :)

Kasslern :)
Bilden har inget som helst med texten att göra :)

På fredagen var det bland annat kortspel och 24/7-shoppande med Kasslernt, Jowjow, Hannart och Urvuten :) Det var fint :) Fiiint :) Jag vann dock inte! Men fiiint var det :D  I dag var tråkig och i går så SKULLE det gås bio, men det blev inte så, för ingen var på höhöh eller nåt :) Istället åkte Judart och jag hem till Carla.  Hos Carla var Carla ( Det hade ni aldrig kunnat gissa va 8) ) och Ida. Men vad säger kisen?? Vem är Ida?? Ja det kan man verkligen fråga sig! Kisen kom från Jämtland och hade 140 kor hemma hos sig :) Trevligttrevligt x) Senare kom även Stjärnbarnet (Erik) och Johanna. Då spelades det minsann in lite finfina filmer med Stjärnbarnet och juden som sjöng och spelade "Du är vacker" och "Jag är en stor flicka" fast dom texterna var såklart översatta till svenska :) SPÄNNANDE :D Wawawwiwa :) Jättebra blev det :)  Tjobaloo :)

Vemdalen :D
Vemdalen :D

Kommentarer
Postat av: Ludde

I like when you take on me och Raggarrock spelades också in :)

2008-11-09 @ 22:06:29
URL: http://gravity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0