Apelsinkväll med BusBacon :)

Förklaring till VKI - Varmkorvsinlägg :)

I dag hände världens coolaste sak. Så här var det:
Bacon var på väg hem från träningen och skulle åka buss, bussen åkte dock precis innan han hann ta den. Då bestämde han sig för att ringa Luddart.

Bacon:    *Ringring*
Luddart:  Tjo Bacon
Bacon:     Tja Luddart
Luddart:   Vad göru brorsan??
Bacon:     Jag är på väg hem från träning, vad gör du själv??
Luddart:   Jag kollar på fotbollsgalan
Bacon:     Najs, Asså det snöar ute!
Luddart:   Ooo jaså minsann.
Bacon:     Japp, Det är fett stora snöflingor. Du borde titta ut.
Luddart:   Okey då.

Kisen går därefter till fönstret och öppnar upp persiennerna. han tittar ut och där står.......BACON :D
Moahahahah, där var man lite busig :) Sen gick jag till bussen och åkte hem höhö :) Fast jag stannade ju såklart kvar och snackade lite med kisen först.

En apelsindel skulle ju inte sitta helt fel just nu :) Jag tror jag satsar på en sådan. 



 

Kommentarer
Postat av: joffjoffff

men! jag har ju fortfarande inte fått reda på innerbörden* av VKI!! bara vad det står för...

.......???????

:D:D:D:D

2008-11-18 @ 20:21:23
URL: http://johannaengstrm.bilddagboken.se
Postat av: håller med joHANNA

vki dåå ?

2008-11-18 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0