Hoppedihopp :)

Fiskgratäng med pizzatouch. Visst låter det gott och exklusivt...NOT :) Det bjöd mattanterna på i skolan i dag, det smakade precis som vanlig fiskgratäng :) Tänk er en pizza med fiskgratängssmak eller en fiskgratäng med pizzasmak. Ja skulle välja fiskgratäng i sådant fall, men vem ville veta det där?? Ja inte vet jag!

Extra fiffigfniffg var man i dag, trodde man. Hanna och jag tänkte åka lite tidgare till skolan för att fota våra träd när vi ändå började 12:40. Joffjoffgangstern svarade ju inte på sms så det äventyret missade hon :) Jaja, vi knallade bort till träden, men i vår väg stod det några knattar och försökt kasta godis till varandra. Det visade sig att Kasslern var en av dessa knattar :) Det var trevligt. Jag hälsade på honom :)

 
Så såg godiset ut!

Sen kom vi till våra träd som vi forskar kring, då fanns där ej några löv på träden. Varför tänkte man inte på det??
 Åh! Dp gick vi och åt istället. Men inte blev man ju gladare av den där fiskgratängen inte.  Det man däremot blev gladare av var att vi hade styrketräning med hopprep på idrotten typ x) Jobbigt var det att hoppa hopprep på 42 olika sätt :) Men sen fick vi ju köra Harry Potter :D:D :D Dock så var jag inte Harry Potter :)

Nu blir det live-skriva-ned-texten-på-låten-som-spelas-i-Media-Playern:

I THOUGHT ABOUT A BURNING FIRE!

så det var fint :)
Nu ska jag gå och göra något vettigt innan träningen :)

Kommentarer
Postat av: Ludde

höhö då tänkte vi på samma sak

2008-11-06 @ 22:49:32
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: joffffffffff

haha att svara på sms är ju dock inte en av mina starkaste sidor..

2008-11-08 @ 01:11:01
URL: http://johannaengstrm.bilddagboken.se
Postat av: Bacon :D

Ludde: När gör vi inte det?? :D



joffffffffff: Neeeej det märks det 8)

2008-11-08 @ 01:17:00
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0