Gratis kläder på stadion :)

Isfläckar. En av lördagens klara höjdpunkter, inte den enda, men dock en av dem som sagt :) Jag och ett då till antalet 4 kamrater till mig gled på lördagskvällen runt på några isfläckar i cirkus 45 minuter. Var det kul, kan man fråga sig. Som fan måste jag påstå :D Vi gled dock inte runt hela kvällen, olyckligtvis, utan vi begav oss hem till en viss person vid namn Hanna :) På väg till Hanna kan nämnas att det var några smått mysko typer som bjöd in oss till sig. Läskigt! Vi tackade nej :)

Stoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooort rum hade Hannakisen. Långt åt alla håll och vinklar. Trevligttrevligt säger jag. Nästan så man kan bygga en löprbana där inne, det vore ju något det! :)

Nu ska jag berätta om lördagens mest EXTREMA händelse. Jo det var så att Jag, Ludde, Erik och Johanna var på stadion och kollade på LG Winter Jam eller vad det nu hette. Stort snowboardhopp med massa snowboardåkare som hoppade på var det iallafall :) Plötsligt började två typ programledare skjuta ut tee-skjortor i publiken. En sådan kan ju vara trevlig att få tänkte väl de flesta som var där. PLÖTSLIGT kastar de en som är på väg ner rakt mot mig. Yes tänker jag och hoppar lite för att nå den före alla andra klumpedunsar. Jag har aldrig hoppat så högt i hela mitt liv! INTE! Någon klumpig person tryckte istället ner mig i backen. VÄRDELÖST tänkte jagoch började ta mig upp igen MEN då plötsligt landade den lilla läckerbiten (tee-skjortan) precis framför mina fötter så jag plockade raskt upp den yay :D 
I matchen om konstiga tee-shirts mellan Bacon mot Klumpeunsar står det 1-0 :)

Kassler on a snowbaord :) 
Så här kan det se ut när Kasslern åker EXTREME SNOWBOARDING i skogen :)

Nu ska jag sova :)


Kommentarer
Postat av: h to the a to the n to the n to the a

abooo fick du en tröja ? avis, jag lyckas aldrig fånga sånna dära prylar.

2008-11-23 @ 23:40:33
Postat av: Ludde

HAHHA BILDEN :D:D:D

2008-11-24 @ 17:08:29
URL: http://gravity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0