Tina Turners igelkottar byter frisyr med farliga frisörer

Tjaaa faan! :O:O SnyggA här igen! :O Idag tänkte jag diskutera det mycket intressanta ämnet frisyrpolitik! :O
Det är ett ord som inte används speciellt mycket (kanske för att jag hittade på det nu) men det verkar vara många som är intresserade av det!
Exempel? Okej!
Igår satt jag konstigt nog i en frisörsalong med ett par läskiga kisar och rätt som det var kom det fram en kis till mig och sa: "Tjeena man kom med mig vet jag!" Och jag bah! "okej".
Helt plötsligt teleporterade han mig till en stol framför en spegel, jag undrade varför man hade satt en stol på ett sånt konstigt sätt, men jag hann inte tänka länge... För i den sekunden (egentligen typ 6 sekunder efter) kom han fram igen med en sax i handen!! (varning för känsliga läsare) Och så började han klippa av kroppsdelar!! Blodet rann från killen som ramlade med en skateboard utanför! Och jag satt som paralyserad! Jag har en minneslucka där (p.g.a. sömn) men när jag vaknade igen var det inte jag som satt i stolen! Det var en igelkott (som på något sett hade kommit in och satt sig där jag för en stund sen hade suttit) och jag satt i vänterummet. Jag kollade mig i spegeln och jag var en ny människa (bildligt talat, få inga fantasier om vad man kan göra på en frisörsalong)!!
I fjärran hörde jag gud som sa: "Anders, eller vem du nu är, turn back, turn baack!!" Och helt plötsligt stog Tina Turner framför mig så jag sprang hem.
När jag kom hem igen stog familjen på led och tittade på mig. Jag hörde en röst som sa "Hmm, vad synd... men det går nog att ändra" och en annan som sa "Snygg frisyr men den passar inte på dig" och från ingenstans hoppade igelkotten upp igen och sa "Du ser ut som en våldtagen igelkott som varit i slagsmål med en hårborste."
Men därifrån kommer jag inte ihåg mer... Jag har en teori om att en alien kom och sövde ner mig och skickade mig till sin planet... Men hur skulle jag då kunna skriva det här inlägget...? FÄRDIG MED FUFFENS!

Dagens färg är: Grön

Kommentarer
Postat av: JudeTomten

WHAAAT?! Gillade dom inte din nya frisyr? :O :@ Den är ju feeetingnajs :J
Mischief Manage* x)

2008-05-23 @ 16:14:48
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: jojjo

meeh,igelkottfrillan är ju asball!!

2008-05-23 @ 18:01:39
Postat av: sanrda

HAHAHAHHAHAHA :D najs med våldtagna igelkottar och grejer, men vad var det för fel på håret? tina turner och frisyren är ju asball :)

2008-05-29 @ 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0