The love of a förstärkare!

Gäääääääääsp!! Tjena! Jag ska snacka om Nicodemus Tessin den äldre!
Anders här igen! Idag hände en fetischkul sak! :O... Med lite omvänd psykologi och ett större smil än göran person hade när han avgick verkar det som om jag övertalade mamma om att hon ska betala en biljett till Peace and Love åt mig! :O :O Det betyder att jag har sparat 1200 svenska riksdaler!!!! :O:O Dom pengarna kan jag senare använda till en ny förstärkare! :O
När vi nu så vackert gled in på ämnet musik... har ni hört bandet insangelous?? :O Dom är sjukt bra! Checka deras första singel på www.myspace.com/insangelous

Men shit! jag har ju popcorn på spisen!!

Dagens färg är Grön

Kommentarer
Postat av: motherofsnyggA

Trodde du ja.
Dagens färg är plackgul

2008-05-17 @ 23:01:02
Postat av: Knar

motherofsnyggA:
Nej det är den verkligen inte! VEDERVÄRDIGT!!! (eller vädervrede?? hum....)

2008-05-18 @ 22:09:42
URL: http://knar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0