Språkfascister är kåta på språk!

Jaa½oooo....Kourosh påminde mig om att jag glömt att berätta vem jag är! (Tack å mina vägnar Kourosh!) Jag är då Jägo, en spillevinkvasker på 15 31:a oktobernätter :) Och min kamrat Anders är en sne pys som inte gör annat än att spela gitarr! Men han har feeling för det så det e chill (vid grillen).

Måste bara berätta att jag nyss i cirkus 10 min såg Bruce Willys (höhö) kötta några bad guy gangsters i Dö Hårt 2....det var köttigt...man undrar nästan om det är en köttomedi- (vad nu det är för nåt??!!) eller en actionfilm. Med tanke på slaffsscenerna gissar jag på det första! 
Nejmen vad belyssnar mitt högra öra???????
Jag tror minsann det är en runt-tassande moder påväg mot sin sovplats! Fantastiskt!!
Men nu ska jag i alla fall gå och plugga franska, mitt matière préféré ( favoritämne:) ) som jag ska gurgla ut gaaaalet imorrn genom en massa nasala ljud på mitt muntliga prov imorrn...kul!
Anders, den gansgtern, gjorde provet redan idag, fusk säger jag!

Dagens färg är (fortfarande): Grön!

Gonatt :) 

Kommentarer
Postat av: JudeTomten

Aboo len jag svär gårdagens färg var violett jao!

2008-05-15 @ 20:45:52
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: JudeTomten

Aboo len jag svär gårdagens färg var violett jao!

2008-05-15 @ 20:46:53
URL: http://gravity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0