Finns det smör i Småland eller är et bara något kefft som Göran Persson bestämde

Goddag! Eller ja...knappast egentligen då! Men tillbaka (till framtiden höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö) till reaäälity )
Nu undrar ni kufar och judar,som det bli i t9, säkert vem det är som skriveliserar...! :O
Och då kan jag bara berätta för er kufar och judar att det minsann är jag som skriver! Men åter till planeringen :)
Ja precis vad jag precis sa! Åter till planeringen! Vi ickekufar och ickejudar har planerat att man skulle kunna räkna ut ens husdjurs pälsmängd med hjälp av algibra.
Men det visade sig senare vara en ren gemytlighet, nåväl idag var jag på ett tjyffens humör! :)
För att idag skulle jag gå på zoo och se STORA girafer och läskiga elefanter! :O Men när jag kom dit visade sig att det var...
ett gäng kastruller som låg kvar där zoot skulle ligga, man hade nämligen, dagen innan (läs idag), bestämt att här kan vi minsann inte ha något zoo.

Jaaaaääää, nu är det så att SnyggA och jag kom på idag att istället för att vara jättefinurlig och sitta hemma och tänka ut massa att skriva i bloggen så kan man ju skriva till varandra, via sms då, vad man ska hem och skriva sen typ :) sååå det gjorde vi i alla fall, såhär blev det......ganska bravöraktigt

sååååå nu ska jag äta fiskbullar :)

Dagens färg är: Grön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0