Befolkningstillväxt

Öeeeej du! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej (uttalas: grrruumppn) Nu är frågan: är det dumma, stygga, fula, rulltande Anders som skriver eller är det snyggaste, bästaste, smartaste, snällaste, icke rulltande Jägo Macarena, kompis med den store Ludokovic Rockvalley af Baylake och kompis med dumma, stygga, fula, rulltande Anders Northground af Ghetto Skälby, som skriver?? 8) 
I alla fall...jag önskar att Jägo var här!  
.......................................................................................................
NEEEEEEEEEEJ BAH SKOJA!!! DET ÄR JU JÄGO HÄR! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH
(oj nu gick det ut på sidan om:O)
öhm....japp :) Idag var jag hemma (tjoho!) för jag är so cold! nej inte kall! jag så kallad sjuk! det är trevligt...nåt so much!!!!!  Gaaaaaaaaaaaaaaah, jag har varit sjuk i typ tre veckor nu till och från, det är ba½js!
huuum nu ska jag tvinga mor min att baka björn( AAAAAAAAH SPRING!!!!!!)bärspaj (*PUUST*)  YAAAAAAAAAAY :D
Mycket bra inlägg här asså!
Har ni förresten hört Insangelous???????:O SJUKT GRYMMA! FUCKING NO RANDOM ASSÅ!!!!!! Gå in och lyssa på deras senaste singel vetja: http://www.myspace.com/insangelous 

Japp nu är det inte mycket kvar att säga förutom: Tjoflöjt OUT!



Dagens färg är: Grön!               Hej Ludvig. S och ni andra :)

Kommentarer
Postat av: Sam the man omar

Du borde för fan få ett pris för dinna skriv skillz xD

2008-05-22 @ 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0