Waaacko

Kapish! eller något liknande.....
MEEEEN nu så ska jag berätta en liten historia för er!
Det var såhär att den lille Jägo hade varit ute på lunchäventyr med sin syster. Dom hade ätit och skrålat i dryck och tillslut så hade dom även betalat, Moahahahahahahah. På lite annorlunda vägar/stigar hade den lilla pöjken hamnat borta hos anna (and felicia var där) in de Jakan liksom. Där var det packning som gällde :O Vilket också borde ske här just nu, men det orkar man ju inte!
I alla fall, minuterna gick borta i Jakan och helt plötsligt ringer Kim. Kim liksom.

Äh nu hinner jag inte säga mer för jag måste dra till jakan and häv lunch! Men Kim (som jag inte träffat på typ 3 år!!!) och SnyggA och Juden joinade sen och lekteliserade i alla fall.

Dagens färg är: grön

Slänger in en fin bild på SnyggA också :)

Kommentarer
Postat av: Ludde

Jag gillart :)

2008-06-18 @ 17:45:45
URL: http://gravity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0