Jag, Juden och SnyggA

Guud mööuning!! Just nu är Anders och jag inne och skriver på bloggen samtidigt från två olika datorer...det visste jag inte att det gick!
I dag har jag i alla fall varit allmänt lat ska ni veta, vilket jag kan vara lite då och då. :)
Jag hängde i skolan med min klass ( VAAAAAAAAT????) till klockan 3, då kilade jag hem till karl. Vi åt fil och flingor till mellis (som man kan säga istället för mellanmål ifall ni inte visste det...) det var ljuvligt!!
Sen chillade vi gaaalet hos honom och luktade inte alltför mycket gurka. Efter det pallrade jag mig självklart hemåt. Hemma vankades det Tacos, det var ljuvligt!

Sen var det filmklipperi som gällde. Jag, Juden och SnyggA var ju ute och filmade lite i går, "These are their stories":
 Okey, vi var vid Skälbyskolan och spelade in massa filmklipp runt lite massa olika grejer. Nu har jag i alla fall satt ihop dom bra klippen till två grymma filmer och snart åker dom väl ut på Tubenjao. Det ska bara läggas till lite material på typ båda :) Men grääjt säger jag bara.

Tjock-Börje var för övrigt död imorse när jag skulle ge honom engelskaläxan. Jag sörjer hans bortgång! R.I.P. Tjock-Börje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0