Tillbakakaka

Öeeeej! Så var man tillbaka igen då, eller egentligen så var jag tillbaka redan i går moahahaha...typ :)
Men det var trevligt att åka båt ska ni veta och jag tror att båtåkande är en mycket oupptäckt sak för dom som inte åkt båt....Japp den meningen lät ju bra 8)
Asså, alla som inte åkt båt borde genast göra det så fort ni (om alla ni inte redan har åkt båt då) kan och har möjlighet. OM ni dessutom skulle vistas i en gummibåt så föreslår jag att ni spelar in något form av svar till Gandalf da gay on da boat, som juden och jag spelat in då, det är den som du kan titta på lite längre ner på sidan :)

Nu sa jag försöka mig på att sova, sova är trevligt må jag då säga...Jag brukar sova varje dag faktist :O  Gaaaalet tänker ni antagligen, men så är det.

Tjoflöjt!!



Fantastisk film 8) Lägg märke till MerCur(r)y-motorn i bakgrunden (kan man hitta ett bättre dolt budskap liksom??)


Pluspoäng för tillverkarna till den här asså!


Dagens färg är: Grön

Kommentarer
Postat av: Ludde

Vi måste ju vara dom i särklass bästa skådespelarna någonsin! Gaaalet! Ha det trevligt i Grekoslandos :)

2008-06-28 @ 15:02:20
URL: http://gravity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0