Snyfteliseringsmedel!

Kära bloggläsare och ni andra!
Klockan är nu lite över halv 1 på natten och jag ska skriva sista inlägget på ungefär 1 vecka. Sorgen är enorm säger jag bara!
Jag och min familj åker imorgon klockan 7 på morgonen ner till Östergötland och Gryt...och ja! det är sant att vi kommer passera Norrköping!
Så nu blir det massa båtåkande i en vecka nu, med den nyinförskaffade GPS:en från i dag (den kan visa exakt var jag är! :D) Men det ska bli gräjt. So vi får hoppas att SnyggA för en gång skull kanske sätter sig ner och skriver något fint inlägg nu :) lycka till.
Godnatt så syns vi om en vecka :)

Jag slänger in en bild på ett av fanskapen jag ska cruisa runt på närmaste veckan!

Titta på gummibåten längst till vänster....YAY :D

Kommentarer
Postat av: Ludde

Men vafack, blogga oftare töntar! :)

2008-06-25 @ 22:54:17
URL: http://gravity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0