Frääsh helg!

Tjuuu mf's       :    )
Asså har varit vääärsta långhelgen nu och det var skönt! Riktigt frääsh helg måste jag säga :)
I alla fall, i dag inhandlades det kostym åt SnyggA och jag hade äran att få vara med, trevligt. SnyggA lyckades tillslut, efter många hårresande kavajstorlekar och mönster, bli en riktigt stilig liten garcon. Bienbien.
"Qu'est-ce que tu dis?? Je ne comprends pas le langue suedois" (SnyggAs favoritmening)
Menmen, efter det bar det av, i bil, till SnyggAs fars kompis någonting :) Där var det födelsedagskalajs och det bjöds på så väl tilltugg som förfriskningar. Det var smakligt. Man fick även höra en del busschaufförhistorier där som dom varit med om. Det är roligare än ni tror att va busschaffis kan jag säga er. Sen bar det av hemåt där det väntade rester sen kalajset här i går, jag snaskade i mig lite av det också moahahahahahahaha! =)
30 min senare var det dags för träff på strömvallen, träffen resluterade i prickenspelande, gitarrspelande och en himla massa skratt....."not" (asså not inom "-tecken betyder: not....not, alltså: inte.....inte(det resulterade i många glada skratt!!!) :) 
Men nu måste jag gå och lägga mig snart tror jag. 
Juden den.....valen(något bättre förslag??) har ingen skola imorgon, fast samtidigt har han ju inget internet eller viasat heller just nu moahahahahaha :)

Dagens fäärg är: Gröngröngrön grön du måste va grön!   

Kommentarer
Postat av: JudeTomten

Jag har Internet och Viasat nu! In your makaronface!

2008-06-11 @ 23:08:54
URL: http://gravity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0