En rosa skjorta fattigare!

Shit, gaaalet! SnyggA kom förbi nyss och rånade mig på min rosa skjorta, jag är jätteledsen. Han sa att han skulle behöva den inom en snar framtid...mysiko(Ja, det ska va ett "i" i ordet!)!

Kom på värsta sakerna som hänt som jag glömt att blogga om, som man ju ska göra så fort det händer något.

Först: I torsdag så sov juden över här becås it var mitt i natten och då kan man ju inte cykla hem hur som helst på oupplysta vägar. Minst sagt inte. Men, när vi senare vaknade på fredagen, inte ett dugg pigga, masade vi oss ner till köket. Jag lär då ha slängt ur mig någon kommentar så som: "Vi kanske borde äta frukost..." och då sägs det att juden ska ha svarat något i stil med: " Mhm"  varpå vi slog oss ned vi köksbordet. Där lyckades vi sitta i ett antal minuter och mummrikifiera oss innan jag återigen tog till orda: "vi kanske borde äta frukost..." varpå juden återigen svarade: "Mhm"
Men denna gång skedde det saker ska ni veta. Jag reste mig upp (!!!!) och gick till kylskåpet. Väl framme öppnade jag dörren. Ni skulle se min magnifika chock när jag såg det ja såg.
I kylskåsdörren, i en hylla, stod 1 tub med chokladsås och 1 tub med kolasås. Fantastiskt tänkte jag och tog ut lite rågbröd.....Nej jag bara skoja...jag flankerade genast ut tuberna och varsinn sked till mig och juden. Det blev ett riktigt trevligt kalajs det alltså. Efter kalajset kände jag mig dock fortfarande hungrig så jag tog fram och hällde upp lite fil, och precis när ja skulle börja snaska i mig det så kom jag ju på att jag glömt chokladsåsen. Så en splashning senare och min fil var som gjord.  Det var faktist ganska gott :)

Andra: Far min har firrat värsta båttrailer till vår båt i garaget. Gaaaaaaaaaaalet najs för det betyder att det kommer bli en massa båtåkande med den båten också i sommar när de other båt inte är här. Och! så har ju Kalle och jag kommit på att vi nu då kan ha små race med våra båtar och se vilken som går snabbast 8) Blir sjukt najs att kunna båtelisera helt själv asså :D fast i och för sig så måste ju någon köra båten till vattnet...men det löser sig :) 
Ja det kommer i alla fall blir sjukt naaaaajs! Kanske tar mig en tur över havet till Finland med den 4,65 metersbåten någon dag...eller kanske inte :D

Och det  mycke trevliga meddelande får avsluta detta blogginlägg :)

Dagens färg är: Grön



http://www.e24.se/mankvinna/begar/resor/artikel_265647.e24

Kommentarer
Postat av: JudeTomten

Yrsäkta mig, men det var JAG som upptäckte choklad- och kolasåserna -.- Det var dock gott :)

2008-06-11 @ 23:11:54
URL: http://gravity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0