Queen Elisabeth is used!!

Tjolahopp! Kan ni gissa vem det här är??!! :O Det är självaste SnyggA!! Jag har varit borta väldigt länge men av en väldigt bra anledning.. Jag tar det från början.. En dag tänkte jag lyssna på the used eftersom ett antal av mina (pool)are (för att inte nämna namn) är helt craazy i just dom! :O Så jag gick in på youtube och skulle checka lite fräna G- klavar. Men helt plötsligt springer en galning in genom väggen och hugger mig i armen med en spruta! :O Jag blir helt crazygaalen! Helt plötsligt kom jag på att jag borde kolla hur jag såg ut i spegeln och helt plötsligt står den häftigaste snubbe jag nånsin sett framför mig ! :O Han såg ungefär ut som jag gör men han hade svart hår istället för min fina hårfärg.. Iallafall.. Helt plötsligt kom jag på att jag måste ha på mig en jättestor rock.. så jag lånar killen i spegelns rock. Men han ville inte ta av sig den så vi bråkade lite. Vi bråkade ända tills jag föll ner i en soffa och där har jag varit fast sen dess. Smurfarna där nere hade inte råd med internett så det är därför jag har varit frånvarande..
Såå.. vad händer nu..? Just nu sitter jag i manchester med min goda vän Olle och försöker blogga på en MAC- DATOR(!!) som dessutom inte har "åäö"!! And that's the cooky crumble..
Just det!! Jag har granskat några sedlar och mynt här i den "massiva engelsktalande tjockisen" (Stora britten(storbrittanien)) och jag har sett att ALLA penningar har samma bild på sig!! :O Det är ju jättesmart!! Då vet ju alla vem det är som dom kastar iväg dagligen!! :O Efter nogranna undersökningar såg jag också att det är självaste "queen Elisabeth" jag har i fickan!! :O visste ni att hon inte har ändrat frisyr sen hon var arton år? xD Det tycker jag är fet mysko.. Men tydligen får hon inte ändra frisyr av anledningen att folk inte kommer känna igen henne! xD WTF??! Hur gammal är hon egentligen?? Hon ser ut som 80! Men hon är typ bara 56! :S Men ändå! Samma frisyr i fucking (konstpaus(beräkningar(fram med miniräknare(byta batteri(slå in fel(få fram svaret(kontrollräkna(spela schack)))))))) 38 år!!! och säkert resten av sitt liv -.-

Men nu ser olle uttråkad ut.. Vi får gå ut och fråga någon om englands fart limit! :D
Hare! (var??)
Dagens färg är grön!! :O

Kommentarer
Postat av: Queen Elisabeth the second herself

What are you doing? Tell me about the food, Liverpool, vibbarna etc!



Yours truely,



Liza

2008-07-29 @ 17:18:47
Postat av: Life

och dessutom inte har "å,ä,ö" =P

2008-07-29 @ 17:28:07
Postat av: Anonym

Nu

kan du chatta med mig på MSSSSSNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.

2008-07-30 @ 20:52:34
Postat av: Anonym

cheers

2008-08-04 @ 17:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0