STOR SKANDAL...

...återigen!! PD på msn funkar inte, mitt liv är förstört! För er som inte vet vad PD är, så är ni antagligen 1 miljon år efterblivna. Men icke desto mindre så är det Patiens Duell. Japp, nu blev ni chockade va??!! Nejmen Juden och jag är små nördar på PD som alltid passar bra att spela lite innan man ska sova, så sover man så gott sen :)
Testa!

För er som inte läst Judens blogg redan, ve och fasa samt 22 smärtsamma piskrapp för er, så var han och jag i stan idag Yay :)
Det var trevligt må jag säga, Juden fick tag i allt från skor till solglasögon och genitalieskyddsplagg (i folkmun kallat: KALSONGER!, men låt oss inte använda det fula ordet!!) 
Jag fick tag i ett cyklop och saker till syrran som hon ville att vi skulle ta med till Grekland, för dit åker jag och Juden på fredag nämligen :)

Jaja, håll till godo och retas inte med Frodo, höhö!

 


Kommentarer
Postat av: Ludde

SärskrivarN :)

2008-07-31 @ 01:46:46
URL: http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Knar

Oj jag ursäktar mig! Patiensduell ska det va ja :)

2008-07-31 @ 21:12:54
URL: http://knar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0