Update!

Det finns världens ände...och så finns det Ösmo. Där var jag idag. Skummaste vägen dit, HELT mörkt, pytteliten väg med skumma rondeller här och var. 1,5 timme tog det :) Nahajs?? Japp det må jag säga, hem tog det bara 1 timme och 10 minuter. Brum sa det då. Vi vann också matchen förresten.

Vad kan man konstatera har hänt mer då?? Jag vet inte eftersom jag inte vet när jag bloggat senast, MEN jag vet att jag har varit i landet af Belgien, närmare bestämt i Bryssel. Trevlig stad måste jag berätta. Jag och syrran åkte dit i torsdag och kom hem på söndag :) Fint som fan! Vi bodde typ i en svit på ett lyxhotell, det vette fan hur vi hamnade där men där bodde vi i alla fall x) Vi hade ett gigantiskt sovrum, ett normalt badrum och sen hade vi ett vardagsrum med soffor och lite fåtöljer. Vi hade också varsinn garderob som man kunde gå in och sätta sig i, om man nu kände för det, utan att det blev det minsta trångt :)  
   
Vad gör man i en stad som Bryssel då?? Jo man går runt och äter choklad i massor! Inte vanlig marabou-choklad, utan riktiga belgiska chokladpraliner för nästan samma pris som karamellkungen, dock 300 000 gånger godare :) Det gjorde vi i typ 3 dagar. Det fanns chokladaffärer ÖVERALLT! Verligen överallt! På vissa ställen korsade man bara (gå)gatan och stod i en ny chokladaffär, upprepade man samma procedur hamnade man i en ny. Det var heelt galet. Har aldrig ett liknande tidigare! Gott var det också :) På några av ställena serverade de också jordgubbar doppade i vit choklad. Det åt vi många av. UNDERBART!

När man sedan kände att chokladen stod upp i halsen på en kunde man gå och köpa en belgisk våffla och trycka ner det med så man kunde proppa lite mer choklad sen :) Gräjt resa :D Det ryktas att den kanske kommer att ske igen! Spännande :)

Fredag:
Bryssel :)Bryssel :)Bryssel :)
14:06                                 14:11                      14:27

Det åts för fulla muggar :)

Blandade bilder och dagar:

Chokladmousse <3Europaparlamentet :)Jordgubbar <3Spett med jordgbbar :)OstronJordgubbsspett <3

Som ni ser så är det en bild på några ostron en liten bit ovanför denna text. Det testade vi som förrätt en dag. ÄT FÖR I HELVETE ALDRIG OSTRON! Det smakar som slemmigt, salt snor. Faktist! Äckligaste jag någonsin ätit. Fy fan. Delikatess?? Pyttsan som de säger i Kalle Anka. Nej om ni ska få ett råd om hur man klarar sig i livet från mig så lyder det: oavsett hur hungrig du är, ät inte ostronet, det blir bara värre och eländigare.

Kan tilläggas här i slutet ATT Coldplay kommer till Stockholms Stadion den 22 augusti 2009 :) Jag, Judachris och Kassler ska gå, min mor ska också driva iväg på den konserten, dock inte med oss. MEN DET BLIR FETT NAJS! Senast var det magiskt, man kan ju bara hoppas att det blir bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0